Despre noi

Friday, May 25, 2012

Prima intalnire a grupului de suport

Ieri, 24 mai, ora 18.00 a avut loc prima intalnire a grupului de suport organizat de Donna Medical Center si condus de Prof. Elisabeta Stanciulescu.
Doamnele au inceput sa vina, timid, pe rand, iar pana la ora sase venisera deja toate cele sapte persoane pe care le asteptam. Am avut emotii, si noi si participantele. Le-am oferit capsuni proaspete, cirese dulci, strugrui, ceai din fructe de padure si apa.


Am inceput cu o scurta introducere tinuta de doamna dr. Teodorescu, si am continuat cu un set de "reguli" mentionat de Elisabeta Stanciulescu, printre care aceea ca fiecare se poate misca in voie in sala, poate iesi, poate plange, poate spune orice, cu alte cuvine regulile anuntau ca nu exista nici o regula, important este ca toate participantele sa se simta confortabil si sa faca ceea ce le face placere.
Intalnirea a continuat cu un exercitiu extrem de relaxant, un exercitiu de respiratie profunda, iar la sfarsitul acestuia toate am recunoscut ca ne-a ajutat sa ne simtim excelent.
Dupa acest exercitiu detensionarea fiecareia s-a simtit in incapere. Elisabeta (pentru ca eram deja relaxate, si ne puteam spune pe numele mic) s-a prezentat convingandu-ne (cred, pe toate) ca este cea mai potrivita persoana sa conduca acest grup de suport.


Am continuat cu o intrebare foarte interesanta pe care chiar va invit sa va o adresati singure:
"Care sunt calitatile mele pentru care cineva ar vrea sa fie prieten cu mine?".
Am descoperit pe rand cat de dificil este sa iti gasesti si sa vorbesti despre calitatile tale, este mult mai usor sa descoperi defectele, din pacate. Asa am invatat pe rand despre calitatile fiecarei participante, si  pot sa spun ca am facut parte dintr-un grup de femei EXTRAORDINARE!


Au mai urmat exercitii de respiratie, discutii dar ce este de retinut este faptul ca toate am plecat acasa incarcate de energie pozitiva, zambind si fara sa ne dam seama cum au trecut doua ore si jumatate!


Revenim cu informatii despre intalnirea de peste doua saptamani!






No comments:

Post a Comment