Despre noi

Tuesday, February 28, 2012

Interviu Dr. Elena Claudia Teodorescu- Femei in afaceri (I)


Interviu cu Dr. Elena Claudia Teodorescu – fondatoarea Donna Medical Center
Doamna doctor Elena Claudia Teodorescu este medic primar radiologie si imagistica medicala si Doctor in stiinte medicale. Are o experienta profesionala de 20 de ani in domeniul imagisticii medicale si competente in: ecografie, imagistica sanului, computer tomografie, management sanitar.

Pasiunea sa a fost imagistica medicala specifica femeilor: la inceput imagistica ginecologica si obstetricala, iar ulterior imagistica sanului, in anul 2008 obtinand si un doctorat in acest ultim domeniu. Experienta sa este dublata de participarea la nenumarate cursuri, congrese si traininguri, cu precadere in SUA, Italia, Franta si Germania. In anul 2011 a fondat clinica Donna Medical Center, dedicata sanatatii femeilor. Aici a imbinat pasiunea pentru medicina, cu experienta manageriala anterioara (sef de sectie imagistica medicala) si cu hobby-ul de design interior, reusind sa creeze o clinica cu o ambianta deosebit de calda, feminina si profesionala. Se considera un om norocos pentru ca are posibilitatea sa faca ceea ce ii place cel mai mult: medicina si manageriat.
Dr. Elena Claudia Teodorescu a acceptat invitatia Asociatiei Femei in Afaceri si va participa, in calitate de speaker, la prima intalnire din cadrul proiectului “Meet the WOMAN!” din acest an. Evenimentul va avea loc marti, 28 februarie 2012, ora 18:30, la Capital Plaza Hotel.

Veronica Stancu, Femei in Afaceri: Bun gasit, doamna doctor Teodorescu! Sa o luam cu inceputul: de ce medicina? Ati avut modele in familie, exista o poveste din care a derivat alegerea Facultatii de Medicina?
Dr. E.C. Teodorescu: Am vrut sa devin medic de cand eram mica. Tatal meu a fost medic, iar bunica asistenta medicala. Ma duceam la tata la spital, imi arata la microscop diferite lucruri interesante… Am facut in scoala primara chiar un curs de prim ajutor. Apoi am crescut, dar nu m-am vazut vreodata facand altceva decat medicina, desi eram foarte buna la matematica si fizica.

V.S.: Ati infiintat, in urma cu un an, Donna Medical Center. Va rog sa ne povestiti, in cateva cuvinte, cum a fost drumul parcurs pana la acel moment.
Dr. E.C. Teodorescu: Am urmat Facultatea de Medicina Generala si rezidentiatul in Radiologie si Imagistica Medicala, ambele in Bucuresti. Au urmat anii de acumulari de experienta, cursuri, training-uri, workshop-uri etc. In 1995 am castigat o bursa de 3 luni la Institul Thomas Jefferson din Philadelphia, SUA. A fost prima plecare in strainatate pentru studii. A fost o experienta foarte buna, am vazut cum este munca in spital acolo si am venit cu convingerea ca si noi suntem si putem sa fim foarte buni in aceasta meserie.

V.S.: Ce v-a determinat sa infiintati clinica Donna, cand s-a nascut ideea si cum ati dezvoltat-o?
Dr. E.C. Teodorescu: Tot in SUA am vazut pentru prima data cum medicii erau foarte buni, dar ultraspecializati pe domenii foarte restranse. Am hotarat si eu sa fac acelasi lucru si am ales imagistica pentru domenii dedicate femeilor: ecografie ginecologica, ecografie obstetricala. Am inceput sa particip la diferite cursuri si congrese internationale in acest domeniu, sa imi cumpar carti de specialitate din strainatate. In anul 2000 am inceput sa ma ocup si de imagistica sanului, urmand cursuri teoretice si training-uri in strainatate (SUA, Franta, Italia, Germania), iar in 2008 am terminat Doctoratul cu tema “Imagistica neoplasmului mamar”. Visul meu a fost sa lucrez intr-o clinica dedicata femeilor. Nu am avut ocazia sa fac acest lucru, pana am luat decizia de a infiinta chiar eu insami acest lucru. Donna Medical Center reprezinta astfel incununarea acestui vis frumos al meu.

V.S.: Carei categorii de cliente va adresati, doar celor cu venituri mari? Cum poate accesa serviciile dvs. o femeie cu venituri medii sau chiar mici?
Dr. E.C. Teodorescu: Donna Medical Center este o clinica dedicata sanatatii femeilor, ceea ce a permis si o decorare mai calda si feminina, fara insa a face rabat la cerintele unei clinici medicale moderne. Nu este adresata unor femei cu venituri mari. Preturile sunt cele obisnuite in clinicile de profil si care permit o dotare cu echipamente de varf si personal ultraspecializat.
Pentru persoanele cu venituri foarte mici am avut programe cu reduceri semnificative pe perioade scurte (de exemplu in luna octombrie, luna cancerului de san) si vom mai avea. Pe pagina de socializare a clinicii organizam din cand in cand concursuri cu premii constand in examene gratuite, ce pot fi castigate de oricine.
Si nu in ultimul rand, de multe ori un serviciu de calitate care pare initial mai scump te poate scuti de multe alte costuri suplimentare ulterior, iar uneori iti poate chiar salva viata.

No comments:

Post a Comment